fbpx

Vevőszerzési módszerek weboldallal

Weboldalakkal foglalkozunk, mert egyszerűen ezt tartjuk a legjobb vevőszerzési megoldásnak. Azért állítjuk ezt, mert 2019-ben 700 ügyfelet szereztünk így. Viszont attól, hogy van egy weboldalunk, attól még nem lesznek vevőink. Ebben az írásban azt mutatom meg, hogy hogyan tudsz a weboldalad segítségével értékesíteni.

Az alap recept végtelenül egyszerű

Legyen egy professzionális, értékesíteni képes weboldalad és tereld rá a vevőket!

1. Ingyenes anyag

Egy nagyon népszerű megoldás, ha készítesz valamilyen ingyenes anyagot, amit tudnak használni az érdeklődők, ami hasznos a számukra és meggyőzi őket arról, hogy vásároljanak. Ez nem minden vállalkozásnál működik, a legtöbb esetben ott, ahol lehet készíteni valamilyen ingyenesen letölthető tudásanyagot. Ezt hirdesd meg, és az ingyenes anyagba tedd bele a weboldalad linkjét, amire kattintva az érdeklődő meg tudja nézni az ajánlatodat.

2. E-mail

Ez a kedvenc megoldásom. Érdeklődőket kell feliratkoztatni, majd e-mailben tartani velük a kapcsolatot. Itt már több lehetőséged van, hiszen felirathatod valamilyen ingyenes anyagért, akár egy e-mailes kurzusért, kuponért, stb. Rengeteg egyszerű dolgot kitalálhatsz, ami miatt valaki meg fogja adni az e-mail címét. Ezt követően nincs más dolog, mint edukáló, bizalomépítő leveleket küldeni, majd küldeni egy levelet, amiben megtalálható az a link, amin keresztül eljut a weboldaladra. Arra kell figyelned, hogy a levelek maximum 20%-a szóljon arról, hogy nagyon meg akarod mutatni az olvasóknak, hogy van valamilyen megvásárolható ajánlatod. Inkább arra helyezd a hangsúlyt, hogy hasznos információkat adsz nekik, hogy elnyerd a bizalmukat.

3. Blog

A blogolás a legtöbb esetben nagyon jól működik. Ennek oka az, hogy még az e-mail címét sem kell megadnia az olvasónak. Egy ilyen írásban nagyon sok hasznos infót tudunk átadni, általában többet is, mint a levelekben, mert egy cikk olvasásánál a látogató elkötelezi magát, hogy olvasni fog és nem feltétlenül akkor nagyon gyorsan túljutni rajta. Én személy szerint a blog cikkekre tudok a legolcsóbban látogatókat szerezni hirdetések útján. A cikkek oldalain az oldalsó sávban végig látja az olvasó valamelyik ajánlatomat, és az írások végén tovább irányítom őket a weboldal egy másik részére (akár feliratkozás, akár ingyenes anyag, akár egy ajánlat)

4. Online hirdetések

Egyes esetekben az is működhet, ha egyből hirdetések útján tereled a potenciális vevőket az oldalra. Erről azt kell tudnod, hogy fontos eldönteni, hogy a te termékedet vajon ennyire ismeretlen, hideg érdeklődők, bizalom nélkül meg fogják-e venni. Néhány szempont, ami alapján át kell gondolni:

  • Ár: 10.000 Ft felett ritkán vásárolunk online egy teljesen idegen oldalon
  • Konkurencia hiánya: ha rajtad kívül nagyon kevesen ajánlják azt, amit te, akkor működhet
  • Ajánlat: ha annyira extrém szuper az ajánlatod, akkor szintén működhet. Pl. 1 napig 300.000 Ft helyett 80.000 lehet megvenni egy TV-t
  • Sürgősség: ha nagyon sürgős a vevő számára a dolog, szintén működni fog. Pl. ha valaki a szakadó esőben kizárta magát a házból, nem fog hezitálni

5. Offline

Természetesen nem csak az online térből irányíthatunk látogatókat a weboldalunkra. Minden offline megjelenésünk is lehetőséget biztosít erre: névjegy, szórólap, brossúra, plakát, stb. Ezek miatt például különösen fontos, hogy a weboldalunk kezdő oldala képes legyen kiszolgálni a különböző igényekkel érkező embereket. Ez a legtöbb esetben nincs átgondolva és az ide érkező emberek gyorsan elhagyják az oldalt.

Látogatókat szerezni a weboldalunknak pénzbe kerül. Lényegében bármit is csinálunk ennek érdekében, ha mást nem, de időt mindenképpen fizetünk érte. Ezért kiemelten fontos, hogy a weboldal képes legyen a látogatókat kezelni és célba juttatni. Ha egy oldal nincs professzionálisan felépítve, ha nem képes megtartani a látogatókat és végül konverzió nélkül elengedi őket, akkor elbuktuk a hirdetések árát és elmarad a bevétel is.

Ha szeretnél egy bombabiztos online vevőszerzési megoldást tervezni magadnak, akkor a könyvemet ajánlom neked, amiben leírtam mindent, amit az elmúlt években tanultunk és tapasztaltunk, mialatt több, mint 1.000 ügyfelet szereztünk online. Hasznos lesz. 😊

Kattints ide a folytatáshoz!

Oszd meg másokkal is!

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Szólj hozzá!

További bejegyzések:

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Készítsd el saját vevőszerző rendszered!

Vállalkozz sikerre