fbpx

Hogyan ne harcolj a konkurenciával – a kedvenc értékesítési módszerem

Hogyan ne harcolj a konkurenciával – a kedvenc értékesítési módszerem

Úgy gondoltam megosztom Veled azt az értékesítési módszert, ami az évek során nekem személyes kedvencemmé vált, és szuperül működik. Azt is elmondom, mire használom a weboldalt.

Az MnT Marketingnél mi azt valljuk, hogy a marketing stratégiára épített weboldalak a legsikeresebbek, hisz logikusan végig vezeti a látogatót egy értékesítési folyamaton, aminek minden lépése gondosan ki van dolgozva.

Tengernyi verziója van ennek a stratégiának – mi minden ügyfélnek egyedi megoldást dolgozunk ki, hiszen mindenkinek más fekszik. Elmondom, nekem melyik a kedvencem és melyiket használjuk az MnT-nél.

Első körben, nekünk végig kellett gondolnunk, milyen fajta ügyfeleink vannak, hogyan viselkednek. Olyanokat szólítunk meg, akik már eleve az online térben keresnek megoldásokat és weboldalt szeretnének készíttetni. Mivel nagy összegű szolgáltatásról van szó, ezért ezek az emberek alaposan, hosszú ideig gyűjtik az infókat a weboldalépítéssel kapcsolatban, tanulnak, értelmeznek majd próbálnak döntést hozni.

Tehát, egy igazán hosszú edukációs szakaszon mennek keresztül. Épp ezért, én blogot írok.

Van pár alapvető blogcikk az oldalunkon, amik a kardinális problémákat vetik fel, amivel a látogató küzdhet az adott pillanatban. Ilyen pl. az, hogy miért éri meg invesztálni egy jó minőségű oldalba, mennyire érdemes komplex weboldalt építeni, stb. Ezeket a blogokat meghirdetem, a látogatók elolvassák és azt tapasztalják, hogy ez hasznos volt, segített, majd eldönti, hogy jön-e velünk tovább.

Amennyiben igen, ez egy hosszú kapcsolat kezdete, hisz hosszú hetekig, hónapokig kell még kapcsolatban maradni az érdeklődővel. Ezért a cikk végén feliratkoztatom a hírlevelünkre, és emailben kommunikálok vele ezután, ahol tippeket osztok meg vele, edukálom és építem a bizalmát.

Több ezren fogyasztják az email és blog tartalmamat, ezért a nagy számok törvénye alapján érkeznek majd a megkeresések.

Felmerülhet benned, hogy minek ez a nagy fáradozás és kilométeres folyamat?

Azért, mert így nem kell harcolni a konkurenciával.

Miért? Mert így nem azt hirdetjük, hogy gyere weboldalt készíttetni, hanem még azelőtt megfogjuk az illetőt, mielőtt neki eldőlt volna a fejében, hogy szüksége van erre.

Amikor az érdeklődő eldönti, hogy vásárolni fog, akkor Te már ott leszel a fejében, hisz eddig vezetted az útján, fogtad a kezét, edukáltad, tippeket adtál neki és ezáltal kiépült köztetek a bizalom. Így sokkal nagyobb valószínűséggel fog téged választani, amikor vásárlási döntés elé kerül.

Érdemes azon is elgondolkodnod, hogy mire használod a weboldalad.

Mi ezen keresztül szerzünk új érdeklődőket, feliratkoztatjuk a hírlevélre, felmelegítjük, tájékoztatjuk őket és értékesítünk. Az értékesítési folyamat minden lépésében jelen van a weboldalunk és mindig vissza van terelve az oldalra a látogató.

Nos, ez az, ahogyan mi csináljuk. Neked nem muszáj így felépíteni, sőt. Mindenkinek más fekszik, és ki kell tapasztalnod neked mi a legjobb módszer.

Személy szerint nekem azért ez a kedvencem, mert így nem kell a konkurensekkel élet-halál harcot vívnom, amikor eljön az értékesítés pillanat.

Kísérletezz, döntsd el Te mire és hogyan akarod használni a weboldalad, és dolgozd ki az értékesítési folyamatod úgy, hogy az Neked működjen.

Van ebben a témában még egy 12 perces YouTube videóm, ami szerintem még hasznos lehet, szóval, ha érdekel a téma, kattints ide, és lesd meg a videót. 😊

Oszd meg másokkal is!

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Szólj hozzá!