fbpx

Van érték a vállalkozásod mögött? – Azért csinálj honlapot, hogy segíts másoknak

Van érték a vállalkozásod mögött? – Azért csinálj honlapot, hogy segíts másoknak

Manapság már egész egyszerű elindítani egy vállalkozást: legyen szó webshopról vagy szabadúszóként projektek vállalásáról, nem olyan bonyolult ezt elkezdeni.

Sikeressé tenni? Az már más tészta. De nem is erről lesz most szó, hanem arról, hogy valóban ad-e valamiféle értéket a vállalkozásod a fogyasztóknak.

Sokan, akik eljönnek hozzánk weboldalt csináltatni, csak azért akarnak vállalkozni, hogy legyen egy extra bevételi forrásuk vagy kiszakadjanak a munkahelyükről. Azonban, a vállalkozások nagy része üres.

Áthelyeződött a hangsúly az értékteremtésről a pénzszerzésre.

Legtöbben nem azért vállalkoznak manapság, mert valami jót, hasznosat, értékeset szeretnének adni az embereknek, hanem azért, hogy minél több pénzre tegyenek szert. Azonban, ez nem minden esetben működik.

Az ügyfeleinknek is mindig elmondom, hogy a weboldal nem csodaszer. Csupán egy kommunikációs csatorna, egy értékesítési eszköz, amely átadja a vállalkozásod esszenciáját. És ha nincs mögötte érték, nincs esszencia, nem fogja hozni a várt eredményeket, hiszen a weboldal egy állomás az értékteremtési folyamatban.

Amikor mi weboldalt készítünk, a marketing stratégia felépítésével kezdjük – itt határozzuk meg, milyen problémára, vágyra, hiányra nyújtunk megoldást a potenciális vevőknek. Ezt felkaroljuk, ebből teremtünk értéket, és a végén ez hozza majd a bevételt, mert ettől lesz jó egy vállalkozás.

Ha üres, ha nincs mögötte egy mélyebb cél, akkor nem igazán tudunk infókat kinyerni, nem tudunk mit prezentálni a weboldalon. Persze, ha átverjük az embereket, és az eget meg a csillagokat is leígérjük nekik, alaptalanul, akkor lehet jó az oldal, azonban ez nem a mi műfajunk.

Maradjuk a becsületes vállalkozók talaján, és hagyj mutassam meg, miért tökéletes értékteremtési eszköz a weboldal.

Rengetegen nem tudják elmagyarázni, miért hasznos az, amit árulnak, mik a termékelőnyök, miért éri meg megvenni vagy éppenséggel invesztálni az adott dologba. Nos, a weboldal ezt megteszi helyettük. Gondolj csak bele: hibátlan platform arra, hogy infókat adjon át, bemutassa a termékelőnyöket vagy épp a vásárlók fejében felmerülő kérdésekre megadja a választ.

Segít a látogatóknak jól informált, megalapozott döntést hozni a vásárlást illetően.

Viszont, még egyszer kiemelném: csakis akkor nyújtja mindezt egy weboldal, ha valódi érték van a vállalkozásod mögött.

Azt javaslom neked, gondold át: a te vállalkozásod mögött van valós érték? Tényleg adsz valami hasznosat a fogyasztóidnak? Tényleg segítesz nekik a termékeddel/szolgáltatásoddal?

Ha a válaszod “nem, akkor azon agyalj, hogyan tudnál ezen változtatni. Hidd el, megéri.

Ha a válaszod “igen, akkor azt vizsgáld meg, hogy kommunikációs szempontból minden a helyén van-e. Gondolkodj a vásárlód fejével, elég-e az az infó, amit kiírtál, elég egyértelmű-e, maradt-e benned kérdés.

Miután ezeket a lépéseket megetted, máris lett egy szuperebb weboldalad, egy stabilabb vállalkozásod, ami több bevételt hoz, mivel a látogatóid is érezni fogják, hogy te szíved lelked beletetted ebbe, és így szívesebben vásárolnak tőled, mert megbízhatóbb vagy az ő szemükben.

Van ebben a témában egy 10 perces YouTube videóm is. Kattints ide, és nézd meg 😊

Oszd meg másokkal is!

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Szólj hozzá!