Szerezz hasznos tudást gyűjteményünkből!

Van igény a termékedre/szolgáltatásodra? Így teszteld le!
Ha az út elején vagy, és most szeretnéd elindítani a vállalkozásod, valószínűleg benned is ott van, hogy mi van akkor, ha nem veszik majd a termékedet, nem lesz elég kereslet

Mit keres a vevő a weboldaladon?
Nem a kontakt infódat, az biztos. Gondolom te is agyaltál már azon, hogy milyen információkat lenne érdemes feltüntetni a honlapodon, mi az, ami felesleges és mi az, ami elengedhetetlen. Nos, igazából azt kell tudnod, hogy a látogatók azért mennek fel az oldaladra, hogy információt gyűjtsenek, és ennek a folyamatnak 3 fázisa van: problématudat, megoldástudat, terméktudat



Ha van weboldalam, kiszervezzem a marketinget?
Nem árulok zsákbamacskát, ha azt mondom, sok kezdő vállalkozó nem foglalkozik a marketinggel. Hozzánk is rengeteg olyan ügyfél érkezik, aki úgy van vele, hogy elkészítteti az első weboldalát, majd utána rábízza valakire a marketinget. Vagy nem is gondol a marketingre, mert a weboldal úgyis elég lesz. Azonban sajnos ez így nem igaz. Ahogy már sok-sok



Így építs adatbázist a biztos bevételért
Vállakozóként tudod kell, hogy az adatbázis építés az online, de talán még az offline marketingnek is a legfontosabb eleme. Figyelj, mondom miért. Az adatbázis egy olyan gyűjtemény, ahol össze vannak szedve a potenciális és meglévő vevőid adatai. Ennek segítségével leszel képes felvenni velük a kapcsolatot, megszólítani őket és eladni nekik. 2 alapvető tény miatt ennyire



Legyen saját médiád
Igen, jól olvastad: legyen saját médiád. Nem úgy értem, hogy vedd át az irányítást a magyar sajtó és televízió felett, hanem alakítsd ki a saját kommunikáció csatornád, amivel vevőket szerezhetsz. Elmesélem, mi hogyan tesszük ezt, miért és hogyan érdemes használni a weboldalad a marketingben és mi a legjobb módja ennek. Vállalkozóként, gondolom te is tisztában



A weboldal a kommunikációd középpontja
Ha vállalkozó vagy, több, mint valószínű, hogy te is megtapasztaltad: az ütős marketing kommunikáció óriási kihívás, ugyanakkor elengedhetetlen. Ahhoz, hogy egy érdeklődőből vásárló legyen, rengeteget kell edukálni, informálni az illetőt. Gondolj csak bele: ha pl. egy autót szeretnél venni, akkor sokáig nézegeted a neten a különböző modelleket, a garanciákat, a bónuszokat, árakat és ajánlatokat. Nyilvánvalóan



Ezt csináld, ha sokat költöttél egy weboldalra, de nem működik
A nyár folyamán sokszor eszembe jutott ez a téma, és most úgy döntöttem mesélek nektek erről. Gyakran előfordul, hogy az érdeklődőknek, akik megkeresnek minket, van weboldaluk, de valamiért nem hoz nekik vevőket – és ezen szeretnének javítani. Vannak esetek, amikor kénytelen vagyok azt közölni az ügyféllel, hogy igen, tudom te most fizettél ezért az oldalért



Van érték a vállalkozásod mögött? – Azért csinálj honlapot, hogy segíts másoknak
Manapság már egész egyszerű elindítani egy vállalkozást: legyen szó webshopról vagy szabadúszóként projektek vállalásáról, nem olyan bonyolult ezt elkezdeni. Sikeressé tenni? Az már más tészta. De nem is erről lesz most szó, hanem arról, hogy valóban ad-e valamiféle értéket a vállalkozásod a fogyasztóknak. Sokan, akik eljönnek hozzánk weboldalt csináltatni, csak azért akarnak vállalkozni, hogy legyen



Ezt ajánlom, ha kevés a pénzed weboldalra
Ha ezt a cikket olvasod, bizonyára már utánanéztél a témának, és láthattad, hogy a weboldalkészítés árak között hatalmas szórás van: 100-200 ezertől milliós nagyságig terjednek az árak. Kezdő vállalkozóként pedig valószínűleg nem tudsz több 100 ezret költeni egy hibátlan weboldalra. Miután beindult a business-ed, már nem lesz nagy ügy, ha fél milliós összeget kérnek el



A weboldalad sikerének kulcsa: helyes pozicionálás
A pozicionálás a kedvenc témáim egyike, és mindig nagyon szívesen beszélek erről. Hogy miért szeretem ennyire? Mert a pozicionálás egy rendkívül erős marketing fegyver, amely önmagában is képes sikereket hozni neked. Amennyiben helyesen pozicionálsz, ki tudsz tűnni a tömegből, és felülemelkedhetsz a konkurencián. A sok-sok éves tapasztalatom során, azt vettem észre, hogy a weboldal készítésnél



Így használd a weboldalt a marketingben – 4 kritikus pont
Gondoltad volna, hogy a vállalkozások 60-70%-a rendelkezik már weboldallal? Hihetetlen! 15 évvel ezelőtt, ha valakinek weboldala volt, az már szinte elegendő volt ahhoz, hogy piacvezető legyen a saját területén, hiszen nagyjából 10-ből 2 vállalkozó engedhette meg magának. Manapság azonban mivel a weboldal szinte magától értetődő dolog, sokkal nagyobb a kínálat az online térben, mint a



Mit keres a vevő a weboldaladon?
Nem a kontakt infódat, az biztos. Gondolom te is agyaltál már azon, hogy milyen információkat lenne érdemes feltüntetni a honlapodon, mi az, ami felesleges és mi az, ami elengedhetetlen. Nos, igazából azt kell tudnod, hogy a látogatók azért mennek fel az oldaladra, hogy információt gyűjtsenek, és ennek a folyamatnak 3 fázisa van: problématudat, megoldástudat, terméktudat



Ha van weboldalam, kiszervezzem a marketinget?
Nem árulok zsákbamacskát, ha azt mondom, sok kezdő vállalkozó nem foglalkozik a marketinggel. Hozzánk is rengeteg olyan ügyfél érkezik, aki úgy van vele, hogy elkészítteti az első weboldalát, majd utána rábízza valakire a marketinget. Vagy nem is gondol a marketingre, mert a weboldal úgyis elég lesz. Azonban sajnos ez így nem igaz. Ahogy már sok-sok



Így építs adatbázist a biztos bevételért
Vállakozóként tudod kell, hogy az adatbázis építés az online, de talán még az offline marketingnek is a legfontosabb eleme. Figyelj, mondom miért. Az adatbázis egy olyan gyűjtemény, ahol össze vannak szedve a potenciális és meglévő vevőid adatai. Ennek segítségével leszel képes felvenni velük a kapcsolatot, megszólítani őket és eladni nekik. 2 alapvető tény miatt ennyire



Legyen saját médiád
Igen, jól olvastad: legyen saját médiád. Nem úgy értem, hogy vedd át az irányítást a magyar sajtó és televízió felett, hanem alakítsd ki a saját kommunikáció csatornád, amivel vevőket szerezhetsz. Elmesélem, mi hogyan tesszük ezt, miért és hogyan érdemes használni a weboldalad a marketingben és mi a legjobb módja ennek. Vállalkozóként, gondolom te is tisztában



A weboldal a kommunikációd középpontja
Ha vállalkozó vagy, több, mint valószínű, hogy te is megtapasztaltad: az ütős marketing kommunikáció óriási kihívás, ugyanakkor elengedhetetlen. Ahhoz, hogy egy érdeklődőből vásárló legyen, rengeteget kell edukálni, informálni az illetőt. Gondolj csak bele: ha pl. egy autót szeretnél venni, akkor sokáig nézegeted a neten a különböző modelleket, a garanciákat, a bónuszokat, árakat és ajánlatokat. Nyilvánvalóan



Ezt csináld, ha sokat költöttél egy weboldalra, de nem működik
A nyár folyamán sokszor eszembe jutott ez a téma, és most úgy döntöttem mesélek nektek erről. Gyakran előfordul, hogy az érdeklődőknek, akik megkeresnek minket, van weboldaluk, de valamiért nem hoz nekik vevőket – és ezen szeretnének javítani. Vannak esetek, amikor kénytelen vagyok azt közölni az ügyféllel, hogy igen, tudom te most fizettél ezért az oldalért



Van érték a vállalkozásod mögött? – Azért csinálj honlapot, hogy segíts másoknak
Manapság már egész egyszerű elindítani egy vállalkozást: legyen szó webshopról vagy szabadúszóként projektek vállalásáról, nem olyan bonyolult ezt elkezdeni. Sikeressé tenni? Az már más tészta. De nem is erről lesz most szó, hanem arról, hogy valóban ad-e valamiféle értéket a vállalkozásod a fogyasztóknak. Sokan, akik eljönnek hozzánk weboldalt csináltatni, csak azért akarnak vállalkozni, hogy legyen



Ezt ajánlom, ha kevés a pénzed weboldalra
Ha ezt a cikket olvasod, bizonyára már utánanéztél a témának, és láthattad, hogy a weboldalkészítés árak között hatalmas szórás van: 100-200 ezertől milliós nagyságig terjednek az árak. Kezdő vállalkozóként pedig valószínűleg nem tudsz több 100 ezret költeni egy hibátlan weboldalra. Miután beindult a business-ed, már nem lesz nagy ügy, ha fél milliós összeget kérnek el



A weboldalad sikerének kulcsa: helyes pozicionálás
A pozicionálás a kedvenc témáim egyike, és mindig nagyon szívesen beszélek erről. Hogy miért szeretem ennyire? Mert a pozicionálás egy rendkívül erős marketing fegyver, amely önmagában is képes sikereket hozni neked. Amennyiben helyesen pozicionálsz, ki tudsz tűnni a tömegből, és felülemelkedhetsz a konkurencián. A sok-sok éves tapasztalatom során, azt vettem észre, hogy a weboldal készítésnél



Így használd a weboldalt a marketingben – 4 kritikus pont
Gondoltad volna, hogy a vállalkozások 60-70%-a rendelkezik már weboldallal? Hihetetlen! 15 évvel ezelőtt, ha valakinek weboldala volt, az már szinte elegendő volt ahhoz, hogy piacvezető legyen a saját területén, hiszen nagyjából 10-ből 2 vállalkozó engedhette meg magának. Manapság azonban mivel a weboldal szinte magától értetődő dolog, sokkal nagyobb a kínálat az online térben, mint a