fbpx

Szerezz hasznos tudást gyűjteményünkből!

Írásainkból megszerezheted az alapvető marketing szemléletet, amivel képes leszel elindítani vállalkozásod vevőszerzését, bevételének növelését, stabilizálását. Kezdd az itt található anyagok elolvasásával, megértésével, hogy tovább tudj haladni az úton!

A weboldal lelke az üzenet

Ahhoz, hogy egy weboldal tényleg képes legyen arra, hogy vevőket generáljon nekünk, elengedhetetlen a tökéletes üzenet megalkotása. Pontosan tudnunk kell azt, hogy egy látogató miért érkezhet a weboldalunkra és el

Tovább olvasom »

Megérhet egy weboldal 1 millió Ft-ot?

Hatalmas a különbség a weboldal készítés árak között. Nagyon nehéz megállapítani azt, hogy miért van az, hogy két különböző szolgáltató ugyanarra az igényre sok százezres különbségű ajánlatot ad. És nagyon fontos, hogy tudjuk azt, hogy miért érdemes akár nagyobb összeget is invesztálnunk egy weboldal készíttetésébe, ami valóban képes megtérülni, ha azt egy hozzáértő csapat készíti.

Tovább olvasom »

Ezekre figyelj, amikor weboldal készítőt választasz!

Teljesen biztos vagyok abban, hogy az egyik kulcskérdése annak, hogy a weboldal meg fog-e valaha terülni vagy pedig ahogyan az az esteke jelentős részében lenni szokott, csupán ablakon kidobott pénz lesz. Néhány pontban összeszedtem a legfontosabb tapasztalatainkat, amikbe jelentősen beleépítettem azokat a panaszokat, hibákat, amiket egy-egy ügyfelünk már elkövetett, mielőtt hozzánk fordult. 1. Szerződés Ez

Tovább olvasom »

Vevőszerzési módszerek weboldallal

Weboldalakkal foglalkozunk, mert egyszerűen ezt tartjuk a legjobb vevőszerzési megoldásnak. Azért állítjuk ezt, mert 2019-ben 700 ügyfelet szereztünk így. Viszont attól, hogy van egy weboldalunk, attól még nem lesznek vevőink. Ebben az írásban azt mutatom meg, hogy hogyan tudsz a weboldalad segítségével értékesíteni. Az alap recept végtelenül egyszerű Legyen egy professzionális, értékesíteni képes weboldalad és

Tovább olvasom »

A legjobb értékesítési stratégiák

Nagyon sokat foglalkozunk azzal, hogy a lehető letöbb vállalkozóhoz eljusson az a fontos üzenet, hogy az első feladat a vevőszerzésben a stratégia összeállítása. Ez az egyik kulcstényező nem csak a marketingben, hanem az élet minden területén. Megtervezni az irányt, megtervezni a célt, kitűzni azt, hogy honnan hova akarunk eljutni. Összeszedtünk pár megoldást, pár vevőszerzési stratégiát,

Tovább olvasom »

16. A magasabb ár feltételei

Egyik nap találkoztam az egy marketinges csoportban egy poszttal, ahol a mi oldalunk volt belinkelve a Fiatalok Vállalkozóvá Válása program részleteivel kapcsolatosan (amúgy ez jó érzés volt, látni, hogy már minket tartanak az emberek hiteles forrásnak), ahol volt egy kommentelő, aki kifejezetten drágának ítélt minket. Természetesen, miután véleményeztem a dolgot, már nem tudta megvédeni az

Tovább olvasom »

15. Összehasonlíthatóság

A marketingre ott van a legnagyobb szükség, ahol erős verseny van. Vannak szerencsés helyzetek, esetek, területek, amikor gyengébb a verseny (általában ez időszakos helyzet, mert vagy jön a konkurencia, vagy csökken a kereslet, de olyan ritkán fordul elő, hogy valaki hosszú távon nyugodtan élhet, mert nincs verseny), de nem ez a jellemző. 10-ből 9 vállalkozásnak

Tovább olvasom »

14. Versenystratégia

Mit érdemes először felmérni, amikor a vevőszerző stratégiádat tervezed? A versenyhelyzetet! Feltételezem, hogy mindenki alaposan megvizsgálta, hogy milyen területen szeretne vállalkozni, miben jó és miben gyengébb, hol lát még piaci rést, mivel tudja rávenni majd a vevőit, hogy tőle vásároljanak. Tehát megtörtént a szegmentálás és talán a pozícionálás. Ha ez megvan, akkor a következő teendő,

Tovább olvasom »

13. Kiszervezzem – magam csináljam?

Kiszervezzem – magam csináljam – vegyek fel valakit a marketingre? Talán az egész marketing tevékenység kérdése innen indul, ebben kell döntést hozni, méghozzá alaposan körbejárva a dolgot. Az adottságok és a lehetőségek kiválóan meg is fogják válaszolni a kérdést. Az én javaslatom a következő: Bármelyik megoldást is fogod választani, az első teendőd, hogy magadra szedsz

Tovább olvasom »

12. A gyilkos árverseny

Beszéljünk egy kicsit az egyik leg vállalkozó gyilkosabb problémáról, az alacsony árról, az árversenyről, az akciókról. Szerintem ennél kegyetlenebb hiba nincs. Ez az, ami szép lassan, de garantáltan ki fogja végezni a vállalkozásodat, vagy téged, a vállalkozót. Kezdjünk egy érdekességgel. Az alacsony árnak van egy garantált hátránya. Mégpedig az, hogy az agyakból kiverhetetlen és megmásíthatatlan

Tovább olvasom »

11. Blog

Mára is hoztam egy témát, amit egyébként akár azonnal is fogtok tudni alkalmazni, de legrosszabb esetben még van idő felkészülni belőle őszig. A mai téma a blogolásról fog szólni, pontosabban a blog és az értékesítés közötti kapcsolatra. Magáról a blogolás menetéről, praktikáiról nem fogok most írni, az egy külön téma. Nem komplikált, de azért ebben

Tovább olvasom »

Megérhet egy weboldal 1 millió Ft-ot?

Hatalmas a különbség a weboldal készítés árak között. Nagyon nehéz megállapítani azt, hogy miért van az, hogy két különböző szolgáltató ugyanarra az igényre sok százezres különbségű ajánlatot ad. És nagyon fontos, hogy tudjuk azt, hogy miért érdemes akár nagyobb összeget is invesztálnunk egy weboldal készíttetésébe, ami valóban képes megtérülni, ha azt egy hozzáértő csapat készíti.

Tovább olvasom »

Ezekre figyelj, amikor weboldal készítőt választasz!

Teljesen biztos vagyok abban, hogy az egyik kulcskérdése annak, hogy a weboldal meg fog-e valaha terülni vagy pedig ahogyan az az esteke jelentős részében lenni szokott, csupán ablakon kidobott pénz lesz. Néhány pontban összeszedtem a legfontosabb tapasztalatainkat, amikbe jelentősen beleépítettem azokat a panaszokat, hibákat, amiket egy-egy ügyfelünk már elkövetett, mielőtt hozzánk fordult. 1. Szerződés Ez

Tovább olvasom »

Vevőszerzési módszerek weboldallal

Weboldalakkal foglalkozunk, mert egyszerűen ezt tartjuk a legjobb vevőszerzési megoldásnak. Azért állítjuk ezt, mert 2019-ben 700 ügyfelet szereztünk így. Viszont attól, hogy van egy weboldalunk, attól még nem lesznek vevőink. Ebben az írásban azt mutatom meg, hogy hogyan tudsz a weboldalad segítségével értékesíteni. Az alap recept végtelenül egyszerű Legyen egy professzionális, értékesíteni képes weboldalad és

Tovább olvasom »

A legjobb értékesítési stratégiák

Nagyon sokat foglalkozunk azzal, hogy a lehető letöbb vállalkozóhoz eljusson az a fontos üzenet, hogy az első feladat a vevőszerzésben a stratégia összeállítása. Ez az egyik kulcstényező nem csak a marketingben, hanem az élet minden területén. Megtervezni az irányt, megtervezni a célt, kitűzni azt, hogy honnan hova akarunk eljutni. Összeszedtünk pár megoldást, pár vevőszerzési stratégiát,

Tovább olvasom »

16. A magasabb ár feltételei

Egyik nap találkoztam az egy marketinges csoportban egy poszttal, ahol a mi oldalunk volt belinkelve a Fiatalok Vállalkozóvá Válása program részleteivel kapcsolatosan (amúgy ez jó érzés volt, látni, hogy már minket tartanak az emberek hiteles forrásnak), ahol volt egy kommentelő, aki kifejezetten drágának ítélt minket. Természetesen, miután véleményeztem a dolgot, már nem tudta megvédeni az

Tovább olvasom »

15. Összehasonlíthatóság

A marketingre ott van a legnagyobb szükség, ahol erős verseny van. Vannak szerencsés helyzetek, esetek, területek, amikor gyengébb a verseny (általában ez időszakos helyzet, mert vagy jön a konkurencia, vagy csökken a kereslet, de olyan ritkán fordul elő, hogy valaki hosszú távon nyugodtan élhet, mert nincs verseny), de nem ez a jellemző. 10-ből 9 vállalkozásnak

Tovább olvasom »

14. Versenystratégia

Mit érdemes először felmérni, amikor a vevőszerző stratégiádat tervezed? A versenyhelyzetet! Feltételezem, hogy mindenki alaposan megvizsgálta, hogy milyen területen szeretne vállalkozni, miben jó és miben gyengébb, hol lát még piaci rést, mivel tudja rávenni majd a vevőit, hogy tőle vásároljanak. Tehát megtörtént a szegmentálás és talán a pozícionálás. Ha ez megvan, akkor a következő teendő,

Tovább olvasom »

13. Kiszervezzem – magam csináljam?

Kiszervezzem – magam csináljam – vegyek fel valakit a marketingre? Talán az egész marketing tevékenység kérdése innen indul, ebben kell döntést hozni, méghozzá alaposan körbejárva a dolgot. Az adottságok és a lehetőségek kiválóan meg is fogják válaszolni a kérdést. Az én javaslatom a következő: Bármelyik megoldást is fogod választani, az első teendőd, hogy magadra szedsz

Tovább olvasom »

12. A gyilkos árverseny

Beszéljünk egy kicsit az egyik leg vállalkozó gyilkosabb problémáról, az alacsony árról, az árversenyről, az akciókról. Szerintem ennél kegyetlenebb hiba nincs. Ez az, ami szép lassan, de garantáltan ki fogja végezni a vállalkozásodat, vagy téged, a vállalkozót. Kezdjünk egy érdekességgel. Az alacsony árnak van egy garantált hátránya. Mégpedig az, hogy az agyakból kiverhetetlen és megmásíthatatlan

Tovább olvasom »

11. Blog

Mára is hoztam egy témát, amit egyébként akár azonnal is fogtok tudni alkalmazni, de legrosszabb esetben még van idő felkészülni belőle őszig. A mai téma a blogolásról fog szólni, pontosabban a blog és az értékesítés közötti kapcsolatra. Magáról a blogolás menetéről, praktikáiról nem fogok most írni, az egy külön téma. Nem komplikált, de azért ebben

Tovább olvasom »

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Készítsd el saját vevőszerző rendszered!

Vállalkozz sikerre