fbpx

Szerezz hasznos tudást gyűjteményünkből!

Írásainkból megszerezheted az alapvető marketing szemléletet, amivel képes leszel elindítani vállalkozásod vevőszerzését, bevételének növelését, stabilizálását. Kezdd az itt található anyagok elolvasásával, megértésével, hogy tovább tudj haladni az úton!

A túl sok termék vagy szolgáltatás problémákat szül

Egész gyakran keresnek meg minket olyan vállalkozók egy weboldal készíttetése során, ahol nem ritkán 8 – 10 különböző szolgáltatás is elérhető a kínálatban. Ilyenkor mindig felhívjuk az illető figyelmét arra, hogy ennek bizony megvannak a maga nem kicsi hátrányai. Ilyen esetben nagyon fontos azon elgondolkodni, hogy vajon az odaérkező látogatónak lesz-e fogalma arról, hogy melyik

Tovább olvasom »

Így lesz nettó veszteség a weboldal

Szerencsére egyre több vállalkozó ismeri fel annak a fontosságát, hogy marketing eszközökhöz nyúljon. Ezek közül az egyik legnépszerűbb a weboldal. Sajnos a tapasztalataink azt mutatják, hogy a jelentős részük gyakorlatilag egyetlen vevőt sem hoz, tehát lényegében egy fölösleges több százezres kiadás volt. Sok érdeklődővel konzultálok, amikor jönnek hozzánk ajánlatot kérni. Egy nagyon gyakori tapasztalatom az,

Tovább olvasom »

A weboldal lelke az üzenet

Ahhoz, hogy egy weboldal tényleg képes legyen arra, hogy vevőket generáljon nekünk, elengedhetetlen a tökéletes üzenet megalkotása. Pontosan tudnunk kell azt, hogy egy látogató miért érkezhet a weboldalunkra és el kell érnünk, hogy pontosan lássa azt, hogy jó helyen jár. Ha a látogató az első pillanattól fogva érzékeli azt, hogy az adott vállalkozás pontosan arra

Tovább olvasom »

Megérhet egy weboldal 1 millió Ft-ot?

Hatalmas a különbség a weboldal készítés árak között. Nagyon nehéz megállapítani azt, hogy miért van az, hogy két különböző szolgáltató ugyanarra az igényre sok százezres különbségű ajánlatot ad. És nagyon fontos, hogy tudjuk azt, hogy miért érdemes akár nagyobb összeget is invesztálnunk egy weboldal készíttetésébe, ami valóban képes megtérülni, ha azt egy hozzáértő csapat készíti.

Tovább olvasom »

Ezekre figyelj, amikor weboldal készítőt választasz!

Teljesen biztos vagyok abban, hogy az egyik kulcskérdése annak, hogy a weboldal meg fog-e valaha terülni vagy pedig ahogyan az az esteke jelentős részében lenni szokott, csupán ablakon kidobott pénz lesz. Néhány pontban összeszedtem a legfontosabb tapasztalatainkat, amikbe jelentősen beleépítettem azokat a panaszokat, hibákat, amiket egy-egy ügyfelünk már elkövetett, mielőtt hozzánk fordult. 1. Szerződés Ez

Tovább olvasom »

Vevőszerzési módszerek weboldallal

Weboldalakkal foglalkozunk, mert egyszerűen ezt tartjuk a legjobb vevőszerzési megoldásnak. Azért állítjuk ezt, mert 2019-ben 700 ügyfelet szereztünk így. Viszont attól, hogy van egy weboldalunk, attól még nem lesznek vevőink. Ebben az írásban azt mutatom meg, hogy hogyan tudsz a weboldalad segítségével értékesíteni. Az alap recept végtelenül egyszerű Legyen egy professzionális, értékesíteni képes weboldalad és

Tovább olvasom »

A legjobb értékesítési stratégiák

Nagyon sokat foglalkozunk azzal, hogy a lehető letöbb vállalkozóhoz eljusson az a fontos üzenet, hogy az első feladat a vevőszerzésben a stratégia összeállítása. Ez az egyik kulcstényező nem csak a marketingben, hanem az élet minden területén. Megtervezni az irányt, megtervezni a célt, kitűzni azt, hogy honnan hova akarunk eljutni. Összeszedtünk pár megoldást, pár vevőszerzési stratégiát,

Tovább olvasom »

16. A magasabb ár feltételei

Egyik nap találkoztam az egy marketinges csoportban egy poszttal, ahol a mi oldalunk volt belinkelve a Fiatalok Vállalkozóvá Válása program részleteivel kapcsolatosan (amúgy ez jó érzés volt, látni, hogy már minket tartanak az emberek hiteles forrásnak), ahol volt egy kommentelő, aki kifejezetten drágának ítélt minket. Természetesen, miután véleményeztem a dolgot, már nem tudta megvédeni az

Tovább olvasom »

15. Összehasonlíthatóság

A marketingre ott van a legnagyobb szükség, ahol erős verseny van. Vannak szerencsés helyzetek, esetek, területek, amikor gyengébb a verseny (általában ez időszakos helyzet, mert vagy jön a konkurencia, vagy csökken a kereslet, de olyan ritkán fordul elő, hogy valaki hosszú távon nyugodtan élhet, mert nincs verseny), de nem ez a jellemző. 10-ből 9 vállalkozásnak

Tovább olvasom »

14. Versenystratégia

Mit érdemes először felmérni, amikor a vevőszerző stratégiádat tervezed? A versenyhelyzetet! Feltételezem, hogy mindenki alaposan megvizsgálta, hogy milyen területen szeretne vállalkozni, miben jó és miben gyengébb, hol lát még piaci rést, mivel tudja rávenni majd a vevőit, hogy tőle vásároljanak. Tehát megtörtént a szegmentálás és talán a pozícionálás. Ha ez megvan, akkor a következő teendő,

Tovább olvasom »

A túl sok termék vagy szolgáltatás problémákat szül

Egész gyakran keresnek meg minket olyan vállalkozók egy weboldal készíttetése során, ahol nem ritkán 8 – 10 különböző szolgáltatás is elérhető a kínálatban. Ilyenkor mindig felhívjuk az illető figyelmét arra, hogy ennek bizony megvannak a maga nem kicsi hátrányai. Ilyen esetben nagyon fontos azon elgondolkodni, hogy vajon az odaérkező látogatónak lesz-e fogalma arról, hogy melyik

Tovább olvasom »

Így lesz nettó veszteség a weboldal

Szerencsére egyre több vállalkozó ismeri fel annak a fontosságát, hogy marketing eszközökhöz nyúljon. Ezek közül az egyik legnépszerűbb a weboldal. Sajnos a tapasztalataink azt mutatják, hogy a jelentős részük gyakorlatilag egyetlen vevőt sem hoz, tehát lényegében egy fölösleges több százezres kiadás volt. Sok érdeklődővel konzultálok, amikor jönnek hozzánk ajánlatot kérni. Egy nagyon gyakori tapasztalatom az,

Tovább olvasom »

A weboldal lelke az üzenet

Ahhoz, hogy egy weboldal tényleg képes legyen arra, hogy vevőket generáljon nekünk, elengedhetetlen a tökéletes üzenet megalkotása. Pontosan tudnunk kell azt, hogy egy látogató miért érkezhet a weboldalunkra és el kell érnünk, hogy pontosan lássa azt, hogy jó helyen jár. Ha a látogató az első pillanattól fogva érzékeli azt, hogy az adott vállalkozás pontosan arra

Tovább olvasom »

Megérhet egy weboldal 1 millió Ft-ot?

Hatalmas a különbség a weboldal készítés árak között. Nagyon nehéz megállapítani azt, hogy miért van az, hogy két különböző szolgáltató ugyanarra az igényre sok százezres különbségű ajánlatot ad. És nagyon fontos, hogy tudjuk azt, hogy miért érdemes akár nagyobb összeget is invesztálnunk egy weboldal készíttetésébe, ami valóban képes megtérülni, ha azt egy hozzáértő csapat készíti.

Tovább olvasom »

Ezekre figyelj, amikor weboldal készítőt választasz!

Teljesen biztos vagyok abban, hogy az egyik kulcskérdése annak, hogy a weboldal meg fog-e valaha terülni vagy pedig ahogyan az az esteke jelentős részében lenni szokott, csupán ablakon kidobott pénz lesz. Néhány pontban összeszedtem a legfontosabb tapasztalatainkat, amikbe jelentősen beleépítettem azokat a panaszokat, hibákat, amiket egy-egy ügyfelünk már elkövetett, mielőtt hozzánk fordult. 1. Szerződés Ez

Tovább olvasom »

Vevőszerzési módszerek weboldallal

Weboldalakkal foglalkozunk, mert egyszerűen ezt tartjuk a legjobb vevőszerzési megoldásnak. Azért állítjuk ezt, mert 2019-ben 700 ügyfelet szereztünk így. Viszont attól, hogy van egy weboldalunk, attól még nem lesznek vevőink. Ebben az írásban azt mutatom meg, hogy hogyan tudsz a weboldalad segítségével értékesíteni. Az alap recept végtelenül egyszerű Legyen egy professzionális, értékesíteni képes weboldalad és

Tovább olvasom »

A legjobb értékesítési stratégiák

Nagyon sokat foglalkozunk azzal, hogy a lehető letöbb vállalkozóhoz eljusson az a fontos üzenet, hogy az első feladat a vevőszerzésben a stratégia összeállítása. Ez az egyik kulcstényező nem csak a marketingben, hanem az élet minden területén. Megtervezni az irányt, megtervezni a célt, kitűzni azt, hogy honnan hova akarunk eljutni. Összeszedtünk pár megoldást, pár vevőszerzési stratégiát,

Tovább olvasom »

16. A magasabb ár feltételei

Egyik nap találkoztam az egy marketinges csoportban egy poszttal, ahol a mi oldalunk volt belinkelve a Fiatalok Vállalkozóvá Válása program részleteivel kapcsolatosan (amúgy ez jó érzés volt, látni, hogy már minket tartanak az emberek hiteles forrásnak), ahol volt egy kommentelő, aki kifejezetten drágának ítélt minket. Természetesen, miután véleményeztem a dolgot, már nem tudta megvédeni az

Tovább olvasom »

15. Összehasonlíthatóság

A marketingre ott van a legnagyobb szükség, ahol erős verseny van. Vannak szerencsés helyzetek, esetek, területek, amikor gyengébb a verseny (általában ez időszakos helyzet, mert vagy jön a konkurencia, vagy csökken a kereslet, de olyan ritkán fordul elő, hogy valaki hosszú távon nyugodtan élhet, mert nincs verseny), de nem ez a jellemző. 10-ből 9 vállalkozásnak

Tovább olvasom »

14. Versenystratégia

Mit érdemes először felmérni, amikor a vevőszerző stratégiádat tervezed? A versenyhelyzetet! Feltételezem, hogy mindenki alaposan megvizsgálta, hogy milyen területen szeretne vállalkozni, miben jó és miben gyengébb, hol lát még piaci rést, mivel tudja rávenni majd a vevőit, hogy tőle vásároljanak. Tehát megtörtént a szegmentálás és talán a pozícionálás. Ha ez megvan, akkor a következő teendő,

Tovább olvasom »

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!
Kérjük, ezt a mezőt is legyen szíves kitölteni!

Készítsd el saját vevőszerző rendszered!

Vállalkozz sikerre