fbpx

Szerezz hasznos tudást gyűjteményünkből!

Írásainkból megszerezheted az alapvető marketing szemléletet, amivel képes leszel elindítani vállalkozásod vevőszerzését, bevételének növelését, stabilizálását. Kezdd az itt található anyagok elolvasásával, megértésével, hogy tovább tudj haladni az úton!

Mit keres a vevő a weboldaladon?

Nem a kontakt infódat, az biztos. Gondolom te is agyaltál már azon, hogy milyen információkat lenne érdemes feltüntetni a honlapodon, mi az, ami felesleges és mi az, ami elengedhetetlen. Nos, igazából azt kell tudnod, hogy a látogatók azért mennek fel az oldaladra, hogy információt gyűjtsenek, és ennek a folyamatnak 3 fázisa van: problématudat, megoldástudat, terméktudat

Tovább olvasom »

Ha van weboldalam, kiszervezzem a marketinget?

Nem árulok zsákbamacskát, ha azt mondom, sok kezdő vállalkozó nem foglalkozik a marketinggel. Hozzánk is rengeteg olyan ügyfél érkezik, aki úgy van vele, hogy elkészítteti az első weboldalát, majd utána rábízza valakire a marketinget. Vagy nem is gondol a marketingre, mert a weboldal úgyis elég lesz. Azonban sajnos ez így nem igaz. Ahogy már sok-sok

Tovább olvasom »

Így építs adatbázist a biztos bevételért

Vállakozóként tudod kell, hogy az adatbázis építés az online, de talán még az offline marketingnek is a legfontosabb eleme. Figyelj, mondom miért. Az adatbázis egy olyan gyűjtemény, ahol össze vannak szedve a potenciális és meglévő vevőid adatai. Ennek segítségével leszel képes felvenni velük a kapcsolatot, megszólítani őket és eladni nekik. 2 alapvető tény miatt ennyire

Tovább olvasom »

Legyen saját médiád

Igen, jól olvastad: legyen saját médiád. Nem úgy értem, hogy vedd át az irányítást a magyar sajtó és televízió felett, hanem alakítsd ki a saját kommunikáció csatornád, amivel vevőket szerezhetsz. Elmesélem, mi hogyan tesszük ezt, miért és hogyan érdemes használni a weboldalad a marketingben és mi a legjobb módja ennek. Vállalkozóként, gondolom te is tisztában

Tovább olvasom »

A weboldal a kommunikációd középpontja

Ha vállalkozó vagy, több, mint valószínű, hogy te is megtapasztaltad: az ütős marketing kommunikáció óriási kihívás, ugyanakkor elengedhetetlen. Ahhoz, hogy egy érdeklődőből vásárló legyen, rengeteget kell edukálni, informálni az illetőt. Gondolj csak bele: ha pl. egy autót szeretnél venni, akkor sokáig nézegeted a neten a különböző modelleket, a garanciákat, a bónuszokat, árakat és ajánlatokat. Nyilvánvalóan

Tovább olvasom »

Ezt csináld, ha sokat költöttél egy weboldalra, de nem működik

A nyár folyamán sokszor eszembe jutott ez a téma, és most úgy döntöttem mesélek nektek erről. Gyakran előfordul, hogy az érdeklődőknek, akik megkeresnek minket, van weboldaluk, de valamiért nem hoz nekik vevőket – és ezen szeretnének javítani. Vannak esetek, amikor kénytelen vagyok azt közölni az ügyféllel, hogy igen, tudom te most fizettél ezért az oldalért

Tovább olvasom »

Van érték a vállalkozásod mögött? – Azért csinálj honlapot, hogy segíts másoknak

Manapság már egész egyszerű elindítani egy vállalkozást: legyen szó webshopról vagy szabadúszóként projektek vállalásáról, nem olyan bonyolult ezt elkezdeni. Sikeressé tenni? Az már más tészta. De nem is erről lesz most szó, hanem arról, hogy valóban ad-e valamiféle értéket a vállalkozásod a fogyasztóknak. Sokan, akik eljönnek hozzánk weboldalt csináltatni, csak azért akarnak vállalkozni, hogy legyen

Tovább olvasom »

Ezt ajánlom, ha kevés a pénzed weboldalra

Ha ezt a cikket olvasod, bizonyára már utánanéztél a témának, és láthattad, hogy a weboldalkészítés árak között hatalmas szórás van: 100-200 ezertől milliós nagyságig terjednek az árak. Kezdő vállalkozóként pedig valószínűleg nem tudsz több 100 ezret költeni egy hibátlan weboldalra. Miután beindult a business-ed, már nem lesz nagy ügy, ha fél milliós összeget kérnek el

Tovább olvasom »

A weboldalad sikerének kulcsa: helyes pozicionálás

A pozicionálás a kedvenc témáim egyike, és mindig nagyon szívesen beszélek erről. Hogy miért szeretem ennyire? Mert a pozicionálás egy rendkívül erős marketing fegyver, amely önmagában is képes sikereket hozni neked. Amennyiben helyesen pozicionálsz, ki tudsz tűnni a tömegből, és felülemelkedhetsz a konkurencián. A sok-sok éves tapasztalatom során, azt vettem észre, hogy a weboldal készítésnél

Tovább olvasom »

Így használd a weboldalt a marketingben – 4 kritikus pont

Gondoltad volna, hogy a vállalkozások 60-70%-a rendelkezik már weboldallal? Hihetetlen! 15 évvel ezelőtt, ha valakinek weboldala volt, az már szinte elegendő volt ahhoz, hogy piacvezető legyen a saját területén, hiszen nagyjából 10-ből 2 vállalkozó engedhette meg magának. Manapság azonban mivel a weboldal szinte magától értetődő dolog, sokkal nagyobb a kínálat az online térben, mint a

Tovább olvasom »

Mit keres a vevő a weboldaladon?

Nem a kontakt infódat, az biztos. Gondolom te is agyaltál már azon, hogy milyen információkat lenne érdemes feltüntetni a honlapodon, mi az, ami felesleges és mi az, ami elengedhetetlen. Nos, igazából azt kell tudnod, hogy a látogatók azért mennek fel az oldaladra, hogy információt gyűjtsenek, és ennek a folyamatnak 3 fázisa van: problématudat, megoldástudat, terméktudat

Tovább olvasom »

Ha van weboldalam, kiszervezzem a marketinget?

Nem árulok zsákbamacskát, ha azt mondom, sok kezdő vállalkozó nem foglalkozik a marketinggel. Hozzánk is rengeteg olyan ügyfél érkezik, aki úgy van vele, hogy elkészítteti az első weboldalát, majd utána rábízza valakire a marketinget. Vagy nem is gondol a marketingre, mert a weboldal úgyis elég lesz. Azonban sajnos ez így nem igaz. Ahogy már sok-sok

Tovább olvasom »

Így építs adatbázist a biztos bevételért

Vállakozóként tudod kell, hogy az adatbázis építés az online, de talán még az offline marketingnek is a legfontosabb eleme. Figyelj, mondom miért. Az adatbázis egy olyan gyűjtemény, ahol össze vannak szedve a potenciális és meglévő vevőid adatai. Ennek segítségével leszel képes felvenni velük a kapcsolatot, megszólítani őket és eladni nekik. 2 alapvető tény miatt ennyire

Tovább olvasom »

Legyen saját médiád

Igen, jól olvastad: legyen saját médiád. Nem úgy értem, hogy vedd át az irányítást a magyar sajtó és televízió felett, hanem alakítsd ki a saját kommunikáció csatornád, amivel vevőket szerezhetsz. Elmesélem, mi hogyan tesszük ezt, miért és hogyan érdemes használni a weboldalad a marketingben és mi a legjobb módja ennek. Vállalkozóként, gondolom te is tisztában

Tovább olvasom »

A weboldal a kommunikációd középpontja

Ha vállalkozó vagy, több, mint valószínű, hogy te is megtapasztaltad: az ütős marketing kommunikáció óriási kihívás, ugyanakkor elengedhetetlen. Ahhoz, hogy egy érdeklődőből vásárló legyen, rengeteget kell edukálni, informálni az illetőt. Gondolj csak bele: ha pl. egy autót szeretnél venni, akkor sokáig nézegeted a neten a különböző modelleket, a garanciákat, a bónuszokat, árakat és ajánlatokat. Nyilvánvalóan

Tovább olvasom »

Ezt csináld, ha sokat költöttél egy weboldalra, de nem működik

A nyár folyamán sokszor eszembe jutott ez a téma, és most úgy döntöttem mesélek nektek erről. Gyakran előfordul, hogy az érdeklődőknek, akik megkeresnek minket, van weboldaluk, de valamiért nem hoz nekik vevőket – és ezen szeretnének javítani. Vannak esetek, amikor kénytelen vagyok azt közölni az ügyféllel, hogy igen, tudom te most fizettél ezért az oldalért

Tovább olvasom »

Van érték a vállalkozásod mögött? – Azért csinálj honlapot, hogy segíts másoknak

Manapság már egész egyszerű elindítani egy vállalkozást: legyen szó webshopról vagy szabadúszóként projektek vállalásáról, nem olyan bonyolult ezt elkezdeni. Sikeressé tenni? Az már más tészta. De nem is erről lesz most szó, hanem arról, hogy valóban ad-e valamiféle értéket a vállalkozásod a fogyasztóknak. Sokan, akik eljönnek hozzánk weboldalt csináltatni, csak azért akarnak vállalkozni, hogy legyen

Tovább olvasom »

Ezt ajánlom, ha kevés a pénzed weboldalra

Ha ezt a cikket olvasod, bizonyára már utánanéztél a témának, és láthattad, hogy a weboldalkészítés árak között hatalmas szórás van: 100-200 ezertől milliós nagyságig terjednek az árak. Kezdő vállalkozóként pedig valószínűleg nem tudsz több 100 ezret költeni egy hibátlan weboldalra. Miután beindult a business-ed, már nem lesz nagy ügy, ha fél milliós összeget kérnek el

Tovább olvasom »

A weboldalad sikerének kulcsa: helyes pozicionálás

A pozicionálás a kedvenc témáim egyike, és mindig nagyon szívesen beszélek erről. Hogy miért szeretem ennyire? Mert a pozicionálás egy rendkívül erős marketing fegyver, amely önmagában is képes sikereket hozni neked. Amennyiben helyesen pozicionálsz, ki tudsz tűnni a tömegből, és felülemelkedhetsz a konkurencián. A sok-sok éves tapasztalatom során, azt vettem észre, hogy a weboldal készítésnél

Tovább olvasom »

Így használd a weboldalt a marketingben – 4 kritikus pont

Gondoltad volna, hogy a vállalkozások 60-70%-a rendelkezik már weboldallal? Hihetetlen! 15 évvel ezelőtt, ha valakinek weboldala volt, az már szinte elegendő volt ahhoz, hogy piacvezető legyen a saját területén, hiszen nagyjából 10-ből 2 vállalkozó engedhette meg magának. Manapság azonban mivel a weboldal szinte magától értetődő dolog, sokkal nagyobb a kínálat az online térben, mint a

Tovább olvasom »

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Készítsd el saját vevőszerző rendszered!

Vállalkozz sikerre