Ismerd meg a 3 szint stratégiát,
amivel te is szabad, gazdag és sikeres vállalkozói életet élhetsz

Az MnT cégcsoport vállalkozásai 3 év alatt több, mint 1.000 új ügyfelet szereztek. Ezt a módszert osztjuk meg és segítünk kialakítani azoknak a vállalkozásoknak,
akik sikeres céget akarnak építeni.
Ismerd meg a módszerünk lényegét!
Azért merjük biztosan állítani, hogy amit mondunk, valóban működik is, mert megcsináltuk. 2017 és 2019 között az MnT cégcsoport pályázatíró cégével közel 1.000 új ügyfelet szereztünk magunknak. Ez nem kevés szám és egy elég komoly szervezetet kellett építenünk, hogy ki is tudjuk szolgálni az ügyfeleinket. Rengeteget tanultunk és nagyon sok energiát fektettünk a vevőszerzésünk tökéletesítésébe.

Ma már a vevőszerzési folyamataink jelentős részben automatizálva vannak és megállás nélkül szállítják az új vevőket. A szolgáltatásunk árát az induláskori 160.000 Ft-ról 465.000 Ft-ra tudtuk emelni.

Azokat a módszereket, amiket mi alkalmazunk, azokat bármelyik más magyar vállalkozás is egészen biztosan sikeresen tudja alkalmazni. Az általunk megnevezett 3 szint stratégiát ma már tanítjuk és ügyfeleink számára meg is valósítjuk. Az MnT Marketing közel 200 projekten van már túl és szeretnénk minél több magyar vállalkozónak megmutatni a mi sikerünknek a titkát, hogy ők is szabad, sikeres, gazdag vállalkozói életet élhessenek.
térkép

Töltsd le ingyenes tanulmányunkat és ismerd meg azokat a legfontosabb sikertényezőket, amivel sikeresen szereztünk 3 év alatt 1.000 új ügyfelet

A 3 szint stratégia

A vállalkozások jelentős része 3 éven belül tönkremegy. Sok oka van ennek, de a lényeg, hogy alig néhány vállalkozónak sikerül megvalósítania azt, hogy sok pénze, sok ideje és önállósága legyen. Helyette a saját vállalkozásuk rabszolgái.

A vállalkozások jelentős része nem tud elég bevételt csinálni:
  • nem tudnak folyamatosan elég vevőt szerezni
  • nem tudják drágán eladni a terméküket/szolgáltatásukat
nyíl

Mi ennek az oka?

Az, hogy pontosan ugyanazt csinálják, mint a többi vállalkozás, ezért a vevők kizárólag az ár alapján tudnak dönteni. És sajnos mindig lesz egy olcsóbb, így egy-egy vállalkozásnak csak néhány vevő jut.

nyíl

Mit kellene tenni?

Három fontos lépést azonosítottunk, amiket bármelyik vállalkozás, ha megcsinál, akkor sikeres lesz a vevőszerzésben, sokkal több vevő fogja az adott vállalkozást választani és még így is sokkal magasabb áron fog tudni értékesíteni.

1. szint

Stratégia

Egyetlen fontos dolgot kell megérteni. Csak akkor lehet magasabb áron is eladni (és nem engedni, hogy folyamatosan a legolcsóbb vállalkozást válasszák a vevők), ha magas a kereslet. Ha 100-an akarnak tőled vásárolni, mert jól csinálod a marketinget, de te csak 10-et tudsz kiszolgálni, akkor az emberek egymásra fognak licitálni és mehet felfelé az ár.

Hogyan tudod ezt elérni?

Három fontos lépést azonosítottunk, amiket bármelyik vállalkozás, ha megcsinál, akkor sikeres lesz a vevőszerzésben, sokkal több vevő fogja az adott vállalkozást választani és még így is sokkal magasabb áron fog tudni értékesíteni.

Akkor hogyan lesznek vevőim?

Egy többlépcsős stratégiát kell készítened, amivel lépésről lépésre tudod közelebb vinni a vevőket a vásárláshoz. A lényeg, hogy folyamatosan segítened kell nekik, bizalmat kell építeni és szoros kapcsolatban maradni. Ezzel a módszerrel sokkal többen fognak végül tőled vásárolni és végül az sem fog számítani, hogy mennyi pénzt kérsz érte.

Nézzük a lépéseket!

Különböztesd meg magadat a konkurenciától – adj valami nyomós okot arra, hogy téged válasszanak és ne a konkurenciát (versenyelőny).

Fókuszálj egy akkora csoportra, akiket sokkal jobban ki tudsz szolgálni, mint mások!

Először szerezz érdeklődőket. Nagyjából senki nem fog első, de még az 5. látásra sem vásárolni. Szerezd meg a vevők figyelmét, tartsd fenn az érdeklődésüket és szólítsd meg őket folyamatosan.

Először adj és aztán kérj! Ha azonnal el akarsz adni, a legtöbb érdeklődőt el fogod veszíteni. Először segíts nekik ingyen és férkőzz a bizalmukba!

Ne akarj elsőre sok pénzt kérni! Ha drága a terméked, amit szeretnél eladni, iktass be egy köztes lépést.

Jöhet a főterméked, amit eredetileg szerettél volna eladni. Ha kizárólag olcsó terméked van, mindig legyen drágább is, mert lesznek, akik megveszik és ha nincs, nagyon sok pénzről mondasz le.

Ha egyszer eladtál valakinek, adj el újra és újra! A legtöbb pénzt ezen lehet keresni. Ha nincs mit újra eladni, akkor keress valamit!

Alakítsd ki az utat, legyenek eszközeid az értékesítéshez. Egy átlagos vevőt 7x kell megszólítani, mire vásárolni fog. Biztosítsd, hogy legalább ennyiszer meg tudd szólítani, el tudd érni érdemben, különböző eszközökkel.

Ezekből a pontokból kell készíteni egy stratégiát, ami arról szól, hogy hogyan szerzel érdeklődőket, hol kommunikálsz velük, hogyan tudod őket újra és újra elérni, mivel fogod őket rávenni arra, hogy pont téged válasszanak. Ha ezzel megvagy, akkor meg kell tervezned, hogy mikor és mit fogsz mondani nekik.

2. szint

Kommunikáció

Ha van egy olyan stratégia, ami tényleg képes arra, hogy érdeklődőkből vevőket generáljon, akkor a következő lépésünk az a stratégia megvalósítása lesz. Ehhez kommunikálnunk kell, meg kell szólítanunk az embereket és ez ma egy kifejezetten nehéz feladat.

Miért?

Mert elképesztően sokan akarnak eladni egy-egy embernek és megállás nélkül üzenetekkel, reklámokkal, ajánlatokkal bombázzák őket.

Neked nincs konkurenciád?

Ma már mindenkinek van konkurenciája. A világ összes pénze sem lenne elég ahhoz, hogy mindent megvegyünk, amit szeretnénk és amit el akarnak nekünk adni. Szóval rengeteg dolog közül fog szelektálni a potenciális vevő, el kell érni, hogy minket válasszon.

Hogyan lehetséges ez?

Egy megtervezett, hatékony kommunikációval.
Nézzük mikre kell figyelni:


Ne azt kommunikáld, hogy mit lehet nálad venni, ez nem fog működni. Te sem vásárolsz meg semmit, ha leszólítanak az utcán és el akarnak neked adni. Haladj ebben a sorrendben:

Figyelemfelkeltés

fókuszálj a vevő problémájára/vágyára, beszélj erről, ezzel fogod tudni megszerezni a figyelmét

Érdeklődés fenntartása

mesélj arról, hogy hogyan tudja megoldani a problémáját, kielégíteni a szükségletét

Vágyfelkeltés

keltsd fel a vágyat azzal, hogy megmutatod neki pozitív jövőt, amit elérhet ős is

Cselekvés

Egy személyes konzultációval kezdünk, ahol együtt megtervezzük a vevőszerző oldaladat és nekiállunk a munkának.

MITŐL MŰKÖDIK EZ?

Mert a legtöbb ember a vásárlás előtt információra kíváncsi és nem vásárolni akar. Először tudni akarja, hogy biztosan jól fog-e járni és aztán fog csak vásárolni. Az emberek ösztönösen menekülnek onnan, ahol azonnal el akarnak nekik adni. Ezzel a megoldással sokkal többen akarnak majd vásárolni akkor is, ha többe kerül.

3. szint

Hirdetések és kampányok

Nagyon sokan arra várnak, hogy majd ajánlások útján szereznek vevőket. De ez annyira sokáig tart, hogy mire ebből elegendő bevételük származna, tönkre megy a vállalkozásuk. Ahhoz, hogy tényleg sok érdeklődőnk legyen, ahhoz sok embert kell megszólítani és ezt úgy tudjuk megtenni, ha hirdetünk.

A legjobb lehetőséget az online hirdetések jelentik

 Itt könnyedén és pontosan el tudjuk érni a célközönséget. A legfontosabb, hogy újra és újra meg kell szólítanunk egy-egy embert, hiszen elsőre szinte senki sem fog vásárolni.

Legyen olyan hirdetésed, ami megszólítja a vevőket – mutasd meg, hogy milyen problémát/vágyat oldasz meg!

Legyen olyan hirdetésed, ami újra megszólítja az embereket – mutasd meg, hogy hogyan oldhatja meg ezt a problémát/vágyat, mi a megoldás.

Szólítsd meg újra őket és meséld el nekik, hogy milyen lehet a jövő, ha cselekednek, miben változhat meg az életük a mostanihoz képest.

Egy újabb hirdetéssel mutasd meg nekik, hogy mi az ajánlatod, te hogyan tudsz segíteni abban, hogy megoldd a problémájukat.

Ha nem vásároltak, legyen olyan hirdetésed, ami emlékezteti őket több alkalommal is, hogy vásároljanak.

Ezzel a megoldással könnyedén meg tudod szólítani a célcsoportodat annyiszor, hogy végül sokkal többen vásároljanak tőled még akkor is, ha drágább vagy.

A 3 szint stratégiával egészen biztos, hogy bármilyen vállalkozás megtöbbszörözheti az értékesítését. Ezt a három területet kell kidolgozni és ezt a három területet kell folyamatosan javítani és erősíteni.

Ha szeretnél többet megtudni,
akkor a Vállalkozz sikerre könyvre van szükséged!

Vállalkozz sikerre!

Írtunk egy könyvet, amiben minden tudásunkat összeszedtük azzal kapcsolatosan, hogy hogyan kell felépítened egy teljes marketing és vevőszerző rendszert. Pontos útmutatást kapsz, ami alapján el tudod készíteni a saját stratégiádat is, amivel egészen biztos, te is képes leszel vevőket szerezni.
Vállalkozz sikerre