fbpx

Megtanítunk arra, hogy hogyan csinálj bevételt a Facebook és Instagram hirdetések segítségével Te magad!

A közösségi média felületei mára megkerülhetetlen eszközökké váltak az értékesítésben. Ha szeretnénk versenyben maradni, akkor profi módon kell kezelnünk a hirdetéseket.
Garantáltan többszörösére javíthatod hirdetéseid eredményeit azonnal.
Garantáltan többszörösére javíthatod hirdetéseid eredményeit azonnal.
Nem csak a gyakorlatra tanítunk meg, a koncepció kialakításban is segítünk.
Az online kommunikáció és hirdetések mára már az egyesszámú vevőszerző megoldássá váltak. Éppen ezért elképesztő verseny van, ami megköveteli azt, hogy profi hirdetések és kampányok szülessenek.

Azonban a legtöbb esetben ez mégsem valósul meg, aminek a tipikus okai, hogy

”A legtöbb vállalkozó nem rendelkezik kapcsolatokkal és ismeretségekkel, így nem marad más út, mint hirdetni. DE! Az online hirdetések 90%-a csak a pénzt viszi, eredményt azonban nem hoznak, ami gyorsan a tönk szélére sodorja a vállalkozásokat..”

Az online hirdetések készítése elsőre nem tűnik bonyolultnak, azonban felkészültség és szakmai tudás nélkül szinte mind csak veszteséget okoz.
Az eredmények végül szinte minden esetben ugyanazok:

Úgy költenek el több tízezer forintot, hogy egyetlen vásárlást sem hozott a hirdetés.

Néhány vásárlót sikerült a hirdetések útján szerezni, azonban még a költségek sem térültek meg.

Folyamatosan sikerül vevőket szerezni és profitot termelni, de megragad azon a szinten, amivel éppen fenntartható a vállalkozás.

Nem sikerül magasabb szintre jutni, amivel fejleszthető, bővíthető lenne a vállalkozás.

Az online hirdetések indítása pofonegyszerű.
Eredményes használatuk viszont komoly tudást és munkát igényel.
A következő tényezők
tehetik igazán eredményessé a hirdetéseinket:

STRATÉGIA

Technikai beállítások

Adatvezérelt szemlélet

A stratégiával összhangban lévő,
jól beállított hirdetések képesek
Megtanítunk mindenre,
amivel képes leszel nyereségessé tenni hirdetéseidet.
Nézzük meg, hogy pontosan miben is tudunk neked segíteni!
Több megoldás közül is választhatsz, attól függően, hogy milyen szinten állsz és mire van leginkább szükséged. Tanácsadásaink a teljesen közdő szintől, a haladóig biztosítottak.

1. Stratégia és elmélet

1. Elsőként megismerkedünk az online értékesítés azon kihívásaival, amikkel szembe kell néznie hirdetéseinknek. Megvizsgáljuk azt az utat, amin keresztül mennek a vásárlók, amin nekünk is keresztül kell őket vinnünk. Megvizsgáljuk a bevétel növelésének tényezőit, hogy ismerjük azokat a célokat, amiket a hirdetéseinkkel szeretnénk megvalósítani.

2. Következő lépésben megismerkedünk azokkal a stratégiai lehetőségekkel, modellekkel, valamint a megvalósításukhoz szükséges eszközökkel, melyek képesek legyőzni az értékesítés kihívásait és amik megfelelnek a fogyasztói elvárásoknak.
2. Technikai beállítások és gyakorlat
3. Az elméletet követően megismerkedünk a gyakorlatban minden Facebook és Instagram hirdetés és kampány futtatásához szükséges eszközzel. Ebben a részben a kampányok előkészítéséhez, megalapozásához szükséges haladószintű ismereteket adjuk át.
4. Végül a konkrét hirdetési és kampány beállítások kerülnek bemutatásra a gyakorlatban. Ennek keretében részletesen megyünk végig minden beállítási lehetőségen, annak érdekében, hogy tökéletes hirdetések születhessenek.
Mire leszel képes, ha részt veszel egy tanácsadáson?

Képes leszel arra, hogy önállóan készíts kampányokat, hogy önállóan stratégiát alkoss, és képes leszel arra, hogy akár komoly bevételt teremeljenek a hirdetéseid

Sokan sajnos azt gondolják, hogy ezt a feladatot érdemes inkább kiszervezni és profikra bízni. Azonban ez csak nagyon ritka esetben igaz. Amíg nem tudunk erre havi szinten több százezret fordítani, addig érdemes magunknak kezelni a hirdetéseinket. Ez a képzés megadja azt a tudást, amivel magabiztosan fogod tudni kezelni kampányaidat, és elérni azt az eredményt, amivel már később akár megérheti kiszervezni ezt a munkát.

Érdemes megvenned:

Nem érdemes megvenned:

Nem érdemes megvenned:

Mennyibe kerül a képzés?

Alap csomag

Ezt a tanácsadást akkor ajánlom, ha még csak nagyon alapszinten használod a Facebook és Instagram hirdetéseket. Ha nincs még komplex stratégiád, ha nem használod tudatosan a különböző kampánycélokat, ha a legtöbb beállítási lehetőséget nem is ismered.

Ez a képzés akkor is nekedvaló, ha: még soha nem hirdettél, ha nem ismered a hirdetésközpont, hirdetéskezelő és vállalkozáskezelő közötti különbséget, használatukat.

A tanácsadás első felében kapsz tőlünk egy erős elméleti áttekintést. Itt átadjuk neked a legfontosabb ismereteket az online értékesítéssel kapcsolatosan. Ezt követően átbeszéljük, hogy milyen stratégiát érdemes folytatnia a vállalkozásodnak, megnézzük, hogy milyen tényezők befolyásolják az esetedben az eredményes hirdetéseket. Illetve átbeszéljük, hogy konkrétan milyen eszközöket érdemes használnod.

Miután átbeszétük a stratégiát, megtanítunk a gyakorlatban arra, hogy hogyan készítsd el kampányaidat, hirdetéssorozataidat, hirdetéseidet. Ennek keretében megtanítjuk neked a hirdetésközpont, a hirdetéskezelő és a vállalkozáskezelő használatát. Megtanítunk arra, hogy hogyan hozz létre célközönségeket, hogyan válassz megfelelő kampánycélt, hogy nyereségesek legyenek a hirdetéseid. Megmutatjuk neked azokat a fontos stratégiai beállításokat, amik nélkül jelentősen drágábbak, vagy sok esetben veszteségesek lennének a hirdetéseid.

Ár: 29.990 Ft/ 3 óra

Haladó csomag

Ezt a tanácsadást akkor ajánlom, ha már használod egy ideje a Facebook és Instagram hirdetési lehetőségeit. Ha már van valamilyen koncepciód, nagyjából tudod, hogy mi a különbség a kampánycélok között és valamilyen pénzben mérhető eredményt már elérsz a hirdetésekkel.

Akkor ajánlom neked ezt a tanácsadást, ha tudod, hogy mit jelent a hirdetésközpont, a hirdetéskezelő és a vállalkozáskezelő. Tovább akkor, ha nem tudod vagy nem vagy magabiztos a következőkben: pixelkód, egyedei célközönségek létrehozása és használata (pixelkód, saját adatbázis alapján), remarketing.

A tanácsadás első felében kapsz tőlünk egy erős elméleti áttekintést. Itt átadjuk neked a legfontosabb ismereteket az online értékesítéssel kapcsolatosan. Ezt követően átbeszéljük, hogy milyen stratégiát érdemes folytatnia a vállalkozásodnak, megnézzük, hogy milyen tényezők befolyásolják az esetedben az eredményes hirdetéseket. Illetve átbeszéljük, hogy konkrétan milyen eszközöket érdemes használnod.

Miután átbeszétük a stratégiát, megtanítunk a gyakorlatban arra, hogy hogyan készítsd el kampányaidat, hirdetéssorozataidat, hirdetéseidet. Megtanítunk arra, hogy hogyan működik a Facebook pixelkód, a segítségével hogyan tudsz létrehozni egyedi célközönséged (pl. a weboldalad látogatóiból hogyan tudsz célközönséget csinálni) és milyen logika mentén hozd létre azokat.

Ezt követően megtanítunk arra, hogy hogyan csinálj összetettebb kampányokat, hogyan válassz hozzájuk kampánycélt, milyen stratégia mentén építsd fel a kampányokat és a hirdetéssorozatokat, illetve megtanítunk arra, hogy hogyan készíts remarketing hirdetéseket (pl. hogyan tudsz hirdetni a weboldalad látogatóinak).

Ár: 29.990 Ft/ 3 óra

Extra csomag

Akkor ajánlom ezt a csomagot, ha teljesen egyedi igényed van, konkrét kérdéseidre szeretnél választ kapni. Ebben az esetben előre kérjük tőled a konkrét kérdéseidet, problémádat, amire felkészülünk és megtartjuk a tanácsadást. Akkor javaslom ezt a tanácsadást, ha az előző két csomagban található ismereteket már elsajátítottad, legalább elméleti szinten tudod, viszont az alkalmazásuk során felmerültek konkrét kérdések. Ha még nem tartasz legalább haladó szinten, akkor célszerű a másik két csomaggal kezdeni, hogy stabil tudást szerezz a témában!

Egyedi tanácsadás előre megbeszélt tematika alapján, egyedi kérések alapján.

Ár: 14.990 Ft/ 1 óra

Nem szeretnénk, ha kockázatot kéne vállalnod. Ha úgy érzed, hogy a tanácsadás nem segít neked, ha úgy érzed, hogy semmi értelme nem volt, akkor
a vételár 100%-át visszatérítjük azonnal!
Hogyan tudok jelentkezni a tanácsadásra?